Info

Økonomisk støtte til frivilligt socialt arbejde efter Servicelovens § 18

Hvis du har modtaget støtte gennem § 18, skal du indsende en evaluering af, hvordan støtten er anvendt. Evalueringsskemaet skal indsendes så snart aktiviteten er afsluttet - eller senest 31. maj året efter midlerne er modtaget. Har du ikke indsendt både evalueringsskema og regnskab for støtten, kan din forening ikke søge om § 18 støtte året efter. Regnskab skal afleveres på et separat ark.

Hvis du har brug for hjælp til udfyldelse af evalueringsskemaet, kan du henvende dig til De Frivilliges Hus på telefon 39 57 58 44 eller mail defrivilligeshus@gladsaxe.dk.

Info om persondata

Behandling af dine oplysninger
Gladsaxe Kommune registrerer oplysningerne, som du indtaster i løsningen, med det formål at behandle din ansøgning. Det er frivilligt at afgive oplysningerne, men hvis du ikke indsender de nødvendige oplysninger, kan en konsekvens være, at Gladsaxe Kommune ikke har mulighed for at behandle din henvendelse.

Ved brug af blanketten opbevares dine oplysninger midlertidigt hos EG A/S, der er databehandler for kommunen.

Du kan læse mere om kommunens behandling af dine oplysninger på gladsaxe.dk/personoplysninger