Info
Trin 1 – introduktion til skemaetFor at ansøge om §18 midler, skal du anvende det elektroniske ansøgningsskema, som du tilgår her via MitID (dit eget eller foreningens). Postkassen til det valgte vil være afsender og modtager af gemte og afsluttede dokumenter.
Vær opmærksom på
Rettidig indsendelse er 1. november til Hovedpuljen
Ansøgninger der bliver afsendt efter d. 1. november kommer ikke i betragtning til det kommende års §18 bevillinger
Ansøgningsskemaet er kun tilgængeligt/ aktivt i perioden fra 1. januar til og med 1. november
Undervejs er det vigtigt at du bruger løsningens knapper 'Forrige' og/eller 'Næste' side, da
pc’ernes frem og tilbage pile logger dig ud af skemaet
Du kan undervejs gemme dokumentet – dog maks. én måned - for at genoptage og afslutte på et senere tidspunkt og senest 1. november
Du tilgår det gemte skema igen via Digital Post tilknyttet det anvendte MitID
Når du har valgt at afslutte og sende, får du en kvittering via Digital Post
Forløb efter log in
Trin 2 – oplysninger om foreningen og udgifterne der søges dækket af § 18 puljen
Trin 3 – opsummering af det udfyldte skema med mulighed for at gå tilbage og redigerer
Trin 4 – mulighed for at gemme, udskrive og vise det endelige dokument
Trin 5 – afslut og send og kvittering
Læs mere
Du kan læse om retningslinjerne for § 18 puljen på kommunens hjemmeside.
Har du spørgsmål eller andet finder du kontaktoplysninger under Frivillig, Kultur og Fritid, tilskud.