-
Kommunen registrerer de modtagne oplysninger og videregiver oplysningerne til andre offentlige myndigheder, private virksomheder med flere, der har lovmæssigt krav på oplysningerne eller samarbejder med kommunen.
Du har ret til at vide, hvilke oplysninger, kommunen har om dig, og du kan kræve, at kommunen retter eller sletter forkerte oplysninger om dig. Sletningen er begrænset af, at offentlige myndigheder er underlagt regler, der medfører, at oplysningerne ikke kan slettes, f.eks. notatpligt, arkivloven, journaliseringspligt m.v. Endelig har du i visse tilfælde ret til at få begrænset behandlingen af din oplysninger.
Du kan kontakte kommunens databeskyttelsesrådgiver, og du finder kontakt oplysninger øverst på siden ved at klikke på 'Databeskyttelsesrådgiver’. -
Har du spørgsmål til persondatabehandlingen, kan du kontakte vores databeskyttelsesrådgiver
Databeskyttelsesrådgiver (DPO)
21519738
Link til DPO-Kontakt
Kontaktoplysninger
Odense Kommune er dataansvarlig for behandlingen af dine personoplysninger. Vores kontaktoplysninger er:
Odense Kommune
Flakhaven 2
5000 Odense C
CVR-nummer: 35209115
Telefon: 66131372
Link til digital postkasse Odense Kommune
- 1. Indledning
-
2. Udfyldelse
- 3. Opsummering
- 4. Betaling
- 4. Underskrift
- 5. Kvittering