Ansøgningsskemaet udfyldes af et medlem af foreningens bestyrelse. Dette medlem vil blive betragtet som foreningens kontaktperson, og kan kontaktes i forbindelse med behandling af ansøgningen.
Da ansøgningsskemaet indeholder personfølsomme oplysninger, er det vigtigt at de relevante informationer uploades via denne formular og ikke andet steds.
Samtykke: Du skal som ansøger på forhånd have indhentet samtykke fra bestyrelsen til at måtte fremsende deres kontaktoplysninger. Et mundtligt samtykke betragtes som gældende, og du bekræfter ved at indsende denne ansøgning, at et mundtligt samtykke (som minimum) er modtaget.
Info om persondata
NB: De oplysninger, du indtaster i formularen, kan være både personhenførbare (fx navn, mail eller adresse) og personfølsomme (fx CPR-nummer). Oplysningerne bliver brugt til opgaveløsning og vil blive opbevaret lovmæssigt korrekt. Ved at trykke på 'Næste' accepterer du brugen af dine data.
Forløbsbeskrivelse
Start ansøgningen ved tryk på knappen. Du vil blive bedt om at underskrive med dit MitID ved afslutning på ansøgningen.
I selve ansøgningen vil du blive bedt om forskellig information omkring foreningen. Det kan være: - Kontaktoplysninger på dig som ansøger - Kontaktoplysninger og information på bestyrelsen - Beskrivelse af foreningen - Oplysninger på antal medlemmer samt alder og bopælskommune - Information om lokaler (OBS: Kun hvis der ansøges om lokaletilskud)
Du skal have følgende bilag klar, da de skal uploades i slutningen af ansøgningsprocessen: - Referat fra stiftende generalforsamling - Vedtægter - Kopi af udkast til lejekontrakt (OBS: Kun hvis der ansøges om lokaletilskud)
Når du har sendt en ansøgning, havner den hos en medarbejder ved Kultur og Fritid ved Herning Kommune. Pågældende medarbejder vil hurtigst muligt tage kontakt til dig via den oplyste mailadresse for at bekræfte, at ansøgningen er modtaget. Du vil her få nærmere information om den kommende behandling af ansøgningen.